Bajecnazenska.cz

Wellness vysoké tatry

Dnes bych Vám chtěla, milé dámy, sdělit, jak jsem si užila wellness víkend pro ženy. Jednalo se o dovolenou ve Vysokých Tatrách, vyrazila jsem s přítelem (ten nám to oběma zaplatil) ,,ach, jak mám pozorného muže :)“. Vyjeli jsme brzy v pátek ráno, prošli jsme si nádhernou krajinu a dali si oběd v nedaleké restauraci. Odpoledne jsme byli unaveni, šli jsme se tedy ubytovat, takovou krásu jsem ale ani od čtyřhvězdičkového hotelu nečekala. Všude bylo krásně uklizeno, v koupelně jsme měli výběr mezi sprchou nebo prostornou rohovou vanou.

Zbytek odpoledne jsme jen tak lenošili a úživali si volné chvilky, jako pozornost nám z recepce donesli chutný dortík :). Druhý den jsme si šli ihned ráno zahrát golf, ten jsem hrála poprvé v životě. Já jsem si poté ještě zašla na masáž a před obědem jsme se šli projet na pronajatých kolech. Krajina je všude v okolí velmi krásná, velmi doporučuji si tedy nějaký dopravní přostředek (nám vyhovuje již zmiňované kolo) půjčit a poznat kus nové krajiny. Kousek od místa bylo také velké jezero kde se dali půjčit loďky, toho jsme bohužel nevyužili.

Bydlíme obvykle v Praze a tak jsme byli unešeni naprosto ze všeho, co jinak každý den nemáme možnost zažít. Viděli jsme motýli, hory, navštívili termální koupaliště atd. Wellness víkend pro dva je ideální, teď už to vím… pokud máte nějaké problémy s Vaším vztahem, milé čtenářky, pak doporučuji! Hodně Vás takto společně strávený víkend sblíží.

V neděli jsme k večeru pomaličku jeli domů, musím usoudit, že wellness pobyt byl skutečně úžasný a ráda bych se na podobný vydala znova. Pokud byste milé dámy a slečny chtěli více informací, napište do komentářů. Budu diskusi pod článkem pravidelně kontrolovat a reagovat na případné dotazy.

TIP: je dobré si předem na internetu např. přes Google maps zjistit, co v okolí můžete navštívit. Není úplně dobré jet naslepo :)